2013. április 14., vasárnap

Ők is megjöttek!!! 2013 április közepe

Zalaistvánd -
Április elején megjött Zala és Léna is, azóta tojásuk is lehet.
A kamerájuk sajnos nem működik.


Kiskőrös -
Április 11-én megjött egy gólya.
A kamerával gond van, így róla sem tudok képet hozni.


Lask -
Április 12-én megjött egyikük.



Lewków -
Április 9-én megjött mindkettő gólya.
Már bélelt fészek várta őket, előtte lévő nap újították fel.




Ligota -
Április 10-én megjött mindkettő gólya.





Neusiedl -
Április 12-én végre együtt láttam őket, megjött a párja.


Nove Veseli -
Április 12-én megjöttek, először csak egyikük pihent a fészekben.


Már párban.


Raszków -
Lengyel fészek, ma jött meg április 14-én.



Sáromberke -
Április 13-án visszatért a mama gólya :-) , már azt hittem elköltözött.
Hamarabb megjött, de pár napra eltűnt, nagy öröm volt újra itthon látni.


Április 14-én megjött a papa gólya!!!!
Nagy kelepelést tartottak, rengeteg mondanivalójuk lehetett :-)


Nem volt huncutkodás, pedig mama tett vett, körbejárta papát, de semmi.
Papának semmi ereje nem maradt huncutkodásra, se pakolászásra.


Papa szundít, elfáradt a hosszú úton.


Supikovice -
Április 8-án megjött a párja és végre itt is elolvadt a hó.


Ustron -
Az első gólya április 8-án jött meg, türelmesen várta párját.


Április 10-én megjött a párja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése