2013. április 22., hétfő

2013 április 3. hétvége

Bornheim 2 -
A német fészkekben lassan fiókák születnek.


Darány -
Esténként lejelentkezik egy gólya. Chuknak véljük, de új hobbija van, felugrál a kamerára, ezért nem biztos hogy Chuck...7 éven át sosem repült fel.
Sokat van a kéményen, nem igazán szépíti a fészket, nem költözött be tartósan.
Néha egy egy tojó is beszáll, de nem alakult ki pár.


Gögglingen -
Az új papa már megerősödött a sérüléséből. Hozza a bélést, puhát, gallyat ,mindent :-)



Maradt a 2 tojás. Mamának a 3. tojása.
Lehet hogy 2 tojást valahol elhagyott útközben.


Görlitz -
Már mind a 2 gólya itthon van.


Höchstadt -
Mint egy virág, úgy fekszenek a tojások :-)


Isny -


Rómeó áll.


Lewków -
Április 17-én lett meg az 1 tojás, így most 3 lehet.


Ligota -
2-3 tojás lehet.


Mannheim -
Maradt a 4 tojás, több már nem lesz idén.


Neunburg -
Hozott egy adag füvet.


- Egy kicsit ide is teszek, biztos ami biztos. :-)


Forgatás.


Neupotz -
Végre meglett az 1 tojás!!!! :-)
Már 20-án sokat feküdt a mama, valamit érezhetett, lehet hogy neki ez az első költése.
21-én pedig ott virított az a szép tojás :-)


A büszke papa :-)


Neusiedl -
Április 17-én 2 tojás volt, így ma 4 körül lehet.


Nove Veseli -
Április 12-én megjöttek, hamarosan meglett az első tojás, 3 lehet talán.


Nördlingen -
Itt már fiókát várunk :-)


Petershagen -
Teljesítve az 5 tojás!


Raszków -
Április 13-án már 2 gólya volt a fészekben.



Egyszer csak derült égből...egy csatába kerültem...fészekharc volt.
Előtte annyit lehetett látni, hogy aki a fészekben volt, hol felállt, hol védekezésbe állt, valamit sejteni lehetett.
Jobbra egy gólya vette be a kanyart, aztán egyszer csak 3 gólya lett.
Itt a fészek tulajok támadják az idegent, aki eliszkolt, feladta.


Aztán nyugalom volt, nem merték elhagyni a fészket.


Röszke -
Csere történt, Tisza átadta a tojásokat Virágnak.


Sáromberke -
Április 14-én megjött a párja.
Nagyon készülnek a tojáskára, nagy pakolászást folytattak hétvégén.



Ustron -
Április 10-én megjött a párja.
Április 16-án meglett az 1 tojás! Most 3-nál tartanak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése