2016. március 28., hétfő

Itthon vannak!!! 2016.március

Hazai gólyáink akik nagyon siettek haza! :-)

Gemenc
2016.február 26-án érkezett
Tóbiás
1999-ben gyűrűzték, 17 éves


Sára
Tóbiás párja
2016.március 16-án érkezett



Zalaistvánd
Léna vagy Zala
2016.március 17-én érkezett


Elment vacsorázni tegnap este


Csak ide a szomszéd földre :-)



Röszke
Tisza vagy Virág
2016.március 25-én érkezett


Már tavaly is sokat pihent érkezése után, napokig csak feküdt,
öreg gólya, de imádom :-)



Kocsér
pár hete érkezett haza,
kicsit később a párja is megjött :-)



Bácsalmás
ma érkezett egy gólya, de hogy a tulaj e?!
Nekem csak az üres fészek jutott :-)



Jeladós gólyákról napok óta nincs hír.
Legutolsó jelzésük:

Gyöngyvirág
2016.03.21.
Szudánban van még,
Sannar-t elhagyta, Khartoum-nál jelzett



Hajdú
2016.03.24.
Hajdú sokat repült, már Szudánban van,
ott ahol 3 napja Gyöngyvirág volt,
Sannar településnél


Veca
2016.03.24.
Nagyon keveset repült, még
Jeruzsálemnél van,
állítólag az időjárás miatt nem tudnak vonulni



Mindennap izgalom van, élesben megy már a buli :-)

Jelszó:
Hajrá, hajrá!!!!!!!


4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a jó híreket!
    Ha megjöttek az aszódiak, majd jelzem :)

    VálaszTörlés
  2. MEGÉRKEZETT!!!! Megjött az egyik gólyám!! Ma reggel ott üldögélt a fészekben, gondolom hulla fáradtan az úttól, de itt van!!!
    Most már a párjáért imádkozom, hogy ő is szerencsésen visszaérjen!
    Persze megsirattam... :)))

    VálaszTörlés
  3. Szia Csipike!
    Ma reggelre megjött a párja is!!!! Fotóztam, ahogy összeölelkezve állnak a fészekben :)
    Csak sajnos az otthoni gépem behalt :( Majd bekönyörgöm magam valahová, hogy tudjak blogolni.
    DE ANNYIRA ÖRÜLÖK NEKIK!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök!!!!! :-) Olvastam Nálad, hogy rossz a géped. Remélem gyorsan megjavul!
      Ha lesz fotód, felteszem itt ;-)
      Nálunk 1 gólya jött meg, van 2 fészek a város északi és keleti részén, nagyon várom őket haza!

      Törlés