2015. március 16., hétfő

Jöjj vissza vándor... - Veca, Nagybajom, Bácsalmás, Leopold 2015. mácius 15.

Veca
tojó

Ipolyvece

2015.03.15.
18 óra
Libanon


Mrah El AAssi város mellett,
erdős részen álltak meg éjszakára.
Jobbra van a város, látni pár épületet.


Horka, Varbó - nincs friss adat.

No de jöjjenek a jó hírek!
Igen korán érkezett pár hazai gólyánk,
2014-ben 21.-én jöttek,
most pedig 15.-én.

Röszke -
Tisza vagy Virág

Amilyen későn mentek el nyár végén,
meglepődtem, hogy itt van :-)
Fáradt volt, nagyokat ásított és szundizott.
Olyan szép :-)



Nagybajom -
Karcsi is megjött 15.-én :-)
Tavaly is egy járattal jött Tiszával és 
a földi gólyapárommal Leopold és Luca
Karcsi is feküdt, pihent.

Ma már csavargott, 
naplementekor érkezett.



Bácsalmás -
Bács és Alma együtt érkeztek
15.-én úgy 13 óra körül
Egyikük sokat pihent a fészekben.


Párja csak későn érkezett,
csavargott.

Olyan jó őket is látni, hogy épségben megérkeztek :-)


Leopoldom is 15.-én este már a fészkében aludt.
Nincs még fotóm róla.
Remélem hamarosan Luca is jön.


Gemenc -
Ma végre sikerült Tóbiást és párját látnom
nappali fényben,
mivel náluk nincs infra,  este csak a sötét képernyő várt.
Tóbiás a gyűrűs ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése