2014. december 31., szerda

Zalaistvánd - 2014

Zala és Léna a sikertelen költés után...
Június 21.


Július 20.


Augusztus 4. 


Augusztus 5. 


Augusztus 17.
Érkezés este. 


Augusztus 21.
Ez időtájt, minden este lestük, vajon hazatér még mindkettő?! 


Augusztus 24.
És eljött az idő, mikor már csak egyikük volt a fészekben, majd elrepült ő is.


Utószóként - Kicsit izgultam, hogy nem sikerül feltennem ebben az évben...de végül minden összejött...új gép, átmentették a fájlokat aminek nagyon de nagyon örültem.

Alig két hónap és indulnak vissza a gólyák!!! Várom őket!!!!!

Azért nem tétlenkedtem, amikor tudtam, gyűjtöttem az anyagot a jeladósokról...téma nélkül nem maradunk jövőre sem 2015-ben ;-)

Nagyon boldog új évet kívánok Mindenkinek és nagyon szépen köszönöm kedves érdeklődéseteket, türelmeteket!!!! :-)


BUÉK 2015


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése