2013. augusztus 20., kedd

Nagyhalász - 2013 augusztus

Nagyhalászi gólypártól is elbúcsúztunk, elmentek a drágák Hajnal és Halász.

2012-ben egyikük 16-án reggel, másik 17-én reggel repült el telelni.

Helyi lakosok megfigyelése alapján 2013-ban Halász március 23-án jött vissza. A kamerát csak 30-án üzemelték be.
Sokat várt Hajnalra, aki április 5-én érkezett.

3 gyönyörű fiókát neveltek fel -

HJ 60 Kelep

HJ 61 Berkenye

HJ 62 Bodza

Az utolsó képem augusztus 1-én készült a fiókákról, utána végleg kirepültek.



Augusztus 3. - Ettől kezdve csak a szülők aludtak a fészekben. 


Augusztus 4-én egyikük nem aludt itthon, valószínű még a fiókákkal lehetett. 


Aztán 5.-től... 


10.-ig együtt aludtak a fészekben. 


Augusztus 11. - Virágot nappal otthon találtam. 


Aznap este szintén egyedül aludt. 


Augusztus 12-én már együtt :-) 


Augusztus 14. - Az utolsó együtt töltött éjszakájuk ebben a szezonban. 


Augusztus 15. - Reggel Hajnal elrepült telelni.
Nappal csak Halász volt a fészekben és éjjel is. 


Augusztus 17-én éjjel sokat tollászkodott, szinte éreztük, hogy készül az útra. 


Augusztus 18-án reggel 9 után kicsit feszültebb volt, körbe forgolódva nézte a tájat, épületeket...
mint aki jól eszébe akarja vésni, hová kell visszajönni :-)
Aztán huss a halastó felé és elrepült.
Drága Halászom és Hajnal, nagyon vigyázzatok az úton és várunk vissza benneteket!!!! 


Még egy utolsó kép a 3 cukorfalatról :-) 
Fotó: Nagy Károly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése