2013. június 5., szerda

Höchstadt és Görlitz - Fiókamentés!!!! 2013 június 5

Görlitz -
Május 31. esik és esik :-(...


Május 31-én már 3 csibe...siralmas állapotban, elázva, sárosan :-(


Június 2-án kaptak új bélést...a fiókákat kivették, tojást meghagyták.


Ma június 5-én délelőtt, ahogy benéztem hozzájuk...mondom hopp, itt valami történt :-)...lelkesen vártam, néztem, mi lesz ebből.
2 fiókát sikerült megmenteni, most tették őket vissza, a tojást pedig kivették.


Először a papa jött...meglepődve nézi őket :-)


Megjött a mama is...nagyon gondolkodnak! Azon törik buksijukat, vajon mi történt?!


Mama alaposan vizsgálódik... kicsit megcsipkodta őket...már kezdtem aggódni.
Lapultak a picik is félelmükben.


No, elfogadta őket, pelus csere, bogarászás...felélénkültek a kicsik is...dédelgette őket míg a párja visszajött.


Kis tökmagok :-)


Öröm nézni, ahogy babusgatja, védi őket :-)


Megjött a papa, remélem nem lesz semmi baj...papa gólya pár hete sántít.


Jól van, megnyugodtam...etetett, finom giliszta és apró béka volt a menü, célirányosan repült el élelemért...piros pont neki :-)



Höchstadt -
Május 28-án visszatették a 2 fiókát, szépek, virgoncok. A szülők pedig jól meglepődtek :-)...először a papa jött meg, idegesen körbe körbe járkált a fészek szélén....majd a mama is beröppent, hasonlóan megdöbbenve :-)


Két napig megint esett és 7-10 fokok voltak, csak gubbasztott a 2 fióka, átfagytak.


31-én délután ismét kivették őket.
Jelezték a honlapon, hogy heves esőzések lesznek, nem kockáztatnak, idén drasztikusan csökkent a fiókák létszáma.



Június 4-én visszatették őket...a szülők bizalmatlanul méregették a jövevényeket.
Szegények nem tudják mi van...egyszer hopp...egyszer kopp...van fióka...nincs fióka :-)
Egyik fióka nem az övék, annak szülei fiatal költőpár, nem merték kockáztatni, hogy pár nap múlva visszafogadják e.
Ezért ide tették...Anna és Gerome tapasztalt szülők, gond nélkül visszafogadják őket, amint látni.


Béke, boldogság és napsütés! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése