2013. május 1., szerda

Fiókás fészkek! 2013 május 1

Ankeveen -
Váltást láttam, mama jött haza, papa elrepült mire mentettem volna.
Április 29-én megszületett a 3 fióka.
Van még 2 tojás.


Hamiznak, mind úgy tömte a kis begyét, hogy öröm volt nézni :-)


Sokat kaptak, mama megette a maradékot.


Bornheim 3 -
Április 24-én megszületett 3 fióka.
27-e óta rossz idő van, esik, hideg van, csak 7-9 fokok vannak a német fészkekben :-(


Tündériek :-)


Mai nap, megjött a váltás.


Felállt és ez fogadott :-(
Feketék, sárosak :-(
2 napja esik az eső, a nedves béléstől latyakos lett a szülők begytolla is, ők is sárosak.
A picik meg ebben a nedves környezetben :-(


Több fotót is mentettem, alig lehet kivenni, hogy mennyi fióka van, talán 3 még él.


Borzasztó ez az időjárás, tavaly is hasonlóan jártak, 2 fiókájuk maradt életben.


Dinkelsbühl -
Szülők váltásban.
Közelebbre állították a képet


Április 27-én.


28-án már lehetett látni, hogy lukasodnak a tojások.


Ma 3 gyönyörű fiókát láttam.
Úgy tudom 2 fióka tegnap született.


Höchstadt -
Papa egy halom béléssel jött, kell a friss ágynemű a picurok alá.
Ilyen gondosak a szülők, annyira megható ahogy igyekeznek mindent megadni fiókáiknak. Minden fészekre értendő.


Április 28-án 2 fióka született :-)


Ez olyan fiókás fekvés, ilyenkor szélesre tárt szárnyakkal fekszenek a gólya szülők.


4 vagy 5 fióka, nehezen lehet kivenni, hogy mennyi van.


Isny -
Megjött Júlia.
Úgy 3 fiókát saccolunk, de lehet akár 5 is :-)


Júlia rögtön etet.


Meglepő módon, pár perc múlva Júlia repült el.
Rómeó addig gondosan pesztrálja csemetéit :-)


Ismét megjött Júlia.


Júlia megint elrepült...mi történik itt?!


Egy jó óra múlva megnyugodva láttam, hogy már Júlia őrzi őket.
Akkor nincs baja Rómeónak, a frászt hozta rám.


Nördlingen -
Április 29-én született az első fióka.
Ma 3 fiókát láttam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése