2013. február 27., szerda

Worms - Megjött a gólyapár!!!

19-én bekapcsolták a kamerát, gondolom akkor jöttek meg.
Ők egy állatkertben laknak, mindkettő gyűrűs gólya, általában több fiókát sikerül felnevelniük.
Fiókák kirepülése után ők is elmennek telelni.
2011-ben február 24-én jöttek
2012-ben március 6-án jöttek


Havazott és a szél felborzolta tollazatukat...én meg kezdtem aggódni, hogy ebben a szezonban csak háttal fogom őket látni :-O


Aztán a mama megfordult ;-)


Másnap már szemből is láthattam őket :-)


Ahogy megjöttek, elkezdett havazni,ezért egy vicces rajongójuk feltette a fb-ra :-)

- Jövőre csak májusban jövök vissza! brrrrrrrrrrrrrrr 


Ma otthon találtam őket, mama éppen dédelgette papát :-)


Majd tovább bóbiskoltak.


Hoztam pár képet, a Worms állatkert honlapjáról, hol is élnek a gólyák:

Állatkerti panoráma.


Van kisvasút is.


Egyik lakó :-)...és még számtalan állatka tengeti itt mindennapjait, nem is akármilyen környezetben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése